#1 2009-12-16 22:37:26

Maxie

Administrator

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 8
Punktów :   

Jednostki - Akademia


=====Poziom 1=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy1.jpg
Gremliny są małymi stworzeniami, które mają w sobie demoniczną krew. W przeciwieństwie do Orków, pozostają wierne swoim mistrzom. Gremliny są bardzo słabe i dlatego służą jako strzelcy na polu bitwy. Używają magicznej broni, za pomocą której strzelają małymi pociskami we wrogie jednostki.


=====Poziom 2=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy2.jpg
Kamienne Gargulce są magicznie ożywionymi posągami. Stworzono je w starożytnych czasach, by chroniły odosobnione świątynie w jałowych regionach na południu Ashan. Kiedy magowie odkryli te świątynie, dostrzegali w nich pierwotne ochronne uroki spoczywające na tych posągach. Pozwoliło im to w łatwy sposób ożywić Gargulce. Stworzenia te są dość szybkie i niezmiernie wytrzymałe. Kamienne Gargulce są też odporne na błyskawice, co czyni je skutecznymi oddziałami obronnymi.


=====Poziom 3=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy3.jpg
Golemy są mechanicznymi posągami, które zostały magicznie ożywione przez magów. Są one, tak samo jak Gargulce, niezmiernie odpornymi jednostkami, dzięki swej nieorganicznej budowie. Niestety, są one też bardzo, bardzo powolne. Aby im to wynagrodzić, magowie obdarzyli Golemy w ochronne zaklęcia, co czyni je bardziej odpornymi na magiczne ataki. Na Golemy nie działają negatywne ani pozytywne efekty morale. Dzięki swej mechanicznej budowie są także odporne na niektóre zaklęcia.


=====Poziom 4=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy4.jpg
Magowie to elita w społeczeństwie Akademii. Podczas bitwy nie uczestniczą w walce, chyba że zostaną do tego zmuszeni. Większość magów jest rozszerzona w czwartym wymiarze. Są strasznie słabi i powolni, ale rzecz jasna są bardzo dobrze obeznani z magią. Potrafią miotać pociski czystej energii magicznej i ranić wiele oddziałów na polu bitwy – własnych również. Ponadto każdy mag zna kilka użytecznych zaklęć.


=====Poziom 5=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy5.jpg
Dżinny to starożytne duchy żywiołów przywołane przez magów do pomocy na polu bitwy, magicznie związane z ich osobą. Raz złączony w ten sposób dżinn nie może już odejść i musi ochraniać swego pana, aż do czasu wyczerpania energii życiowej. Dżinny równie dobrze sprawdzają się tak w ataku, jak i w obronie, są najszybszymi oddziałami Akademii i zazwyczaj potrafią rzucać podstawowe zaklęcia. To bardzo wszechstronne jednostki i powinny być efektownie wykorzystywane w całej kampanii.


=====Poziom 6=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy6.jpg
Rakszasa to starożytny władca duchów świata, czczony przez dawno zapomniane cywilizacje, które zniknęły wieli temu. Opętane żądzą zemsty, potwory te zostały ponownie odkryte przez magów i – po wielu nieudanych próbach – okiełznane i przywołane do naszego świata. Te monstra są niebywale potężne i wszechstronne; osiągnęły mistrzostwo w walce wręcz, a wrogowie nie są w stanie skontrować ich ataku.


=====Poziom 7=====
http://cms.gram.pl/sites/homm5/UserFiles/Image/jednostkic/academy7.jpg
Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie. Są tworzone w podobny sposób jak golemy, ale w o wiele większej skali. Dodatkowo ich „dusza” jest bardziej skomplikowana niż u innych stworzeń, gdyż goszczą oni legendarnego bohatera, który dostał szansę powrotu do walki. Ci są całkowicie niewzruszeni i dają im niewrażliwość na zaklęcia umysłu, co zapewnia magom całkowitą lojalność tych istot.


http://fc09.deviantart.net/fs39/f/2008/318/9/7/Signature__Teito_Klein_by_Nanxion.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.administracjaukw.pun.pl www.extrememodteam.pun.pl www.lunarvampire.pun.pl www.fairplayy.pun.pl www.resteam.pun.pl