=====Poziom 1=====
Impy i Chowańce to małe skrzydlate stworzenia, mimo że niewielkie, kiedy zbiorą się w rój, potrafią przygnieść wrogą armię. Na szczęście te istoty są stosunkowo słabe i doświadczony wojownik jest w stanie szybko przetrzebić ich szeregi. Są prawdziwą plagą dla bohatera utalentowanego magicznie, ponieważ zdolności Impów i Chowańców pozwalają im na niszczenie a nawet na kradzież many wroga.
=====Poziom 2=====
Rogate Demony to podstawowa jednostka do walki wręcz w zamku Inferno. Rogate Demony są bardzo odporne i potrafią powstrzymać nieprzyjacielską szarżę dzięki wysokiej przewadze liczebnej. Jednostki te posiadają unikalną umiejętność poświęcenia, w rezultacie tej samodetonacji powstaje potężna eksplozja pierwotnej energii chaosu.
=====Poziom 3=====
Piekielne Ogary i Cerbery są trzonem ataku w siłach zamku Inferno. Ich niesamowite zdolności sieją spustoszenie wśród szeregów wrogów. Jednakże stworzenia te nie są zbyt odporne na ataki i nie powinny zbyt długo pozostawać w zwarciu. Najlepiej gdy wykorzysta się ich zdolności do dobicia osłabionego wcześniej przeciwnika. Dzięki swoim trzem głowo Cerbery potrafia zaatakować kilka jednostek jednocześ
=====Poziom 4=====
Sukkubusy to jedyne jednostki posiadające zdolność ataku z dystansu w szeregach Inferno. Powinny być używane jako wsparcie dla jednostek walczących w zwarciu. Ponadto Sukkubusy mogą kontratakować z dystansu, co czyni je bardzo groźnymi przeciwniczkami. Wróg zastanowi się dwa razy, zanim zaatakuje te niezwykle groźne istoty.
=====Poziom 5=====
Zmory to jednostki obdarzone iście piekielną szybkością i refleksem. Błyskawicznie przemierzają pole bitwy, by zgnieść przeciwnika podczas szaleńczej szarży. Piekielne rumaki i Zmory nieprzypadkowo zasłużyły na swą złą reputację, mogą spowodować, że wróg, nawet silniejszy od nich, rzuci się do ucieczki. Podczas walki wręcz przeciwnicy nie są w stanie kontratakować ich ataków.
=====Poziom 6=====
Czarty i Czarci Lordowie to najbardziej utalentowani wojownicy w szeregach Inferno. Oprócz mistrzowskiego opanowania walki wręcz, mają zdolność rzucania czarów opartych na klątwach i czarów ofensywnych, które przerzedzają zastępy wrogów. Utalentowane Czarty i Czarci Lordowie zarówno w ataku i obronie dla dobrego stratega są kluczem do zwycięstwa.
=====Poziom 7=====
Diabły są ostatecznym osiągnięciem chaosu w świecie Ashan. Dzięki swej mocy i zręczności, daleko w tyle pozostawiają pozostałe jednostki Inferno. Jako jedyne istoty posiadają dostęp do piekielnych planów rzeczywistości, co powoduje, że mogą się przemieszczać po polu bitwy za pomocą teleportacji. Arcydiabły w chwilach zagrożenia mogą przywołać Czarcich Lordów prosto z zamku Inferno.
Offline