=====Poziom 1=====
Pikinier
Atak: 4
Obrona: 5
Obrażenia: 1-3
Wtyrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 14
Koszt: 60
Opis:
Wszyscy wiedzą, jacy byli żołnierze w średniowieczu i tutaj nie może zabraknąć takich jednostek. Jest to postać jedna z lepszych 1 poziomu. Pikinier jest dość wytrzymały i w miarę szybki.
<---->
Halabardier
Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wtyrzymałość: 10
Szybkość: 5
Przyrost: 14
Koszt: 75
Opis:
Przy dużej liczbie, halabardzierzy są nie do zatrzymania i z lekkością miotą przeciwnika. Cóż się mogę wypowiadać, są po prostu wręcz idealni.
=====Poziom 2=====
Łucznik
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Wtyrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 9
Koszt: 100
Opis:
Nie można ukrywać, jest to jedna z gorszych jednostek strzelających tego poziomu, lecz grając Valeską (specjalizacja łucznicy) ich skuteczność się poprawia, ale z doświadczenia wiem, że bardzo często gracze w pierwszych dniach ulepszają je. A wtedy to już jest inna rozmowa
<---->
Kusznik
Atak: 6
Obrona: 3
Obrażenia: 2-3
Wtyrzymałość: 10
Szybkość: 6
Przyrost: 9
Koszt: 150
Opis:
Niczym się nie zmienia od łucznika, ale ma jeden b. ważny element, który mnie cieszy, a mianowicie strzela podwójnie. I jeżeli dobrze go zasłonimy np. gryfem (kontratakuje) to jest piękna sprawa.
Zdolności:
strzela dwukrotnie
=====Poziom 3=====
Gryf
Atak: 8
Obrona: 8
Obrażenia: 3-6
Wtyrzymałość: 25
Szybkość: 6
Przyrost: 7
Koszt: 200
Opis:
Tutaj będę się wypowiadał w samych plusach, bo to jest moja ulubiona jednostka chociaż rzadko gram Zamkiem. Nawet w Harrym Potterze w 3 części był gryf. Ta jednostka niedosyć, że ma dobre statystyki to jeszcze lata i kontratakuje co czasami przesądza o wyniku gry.
Zdolności:
dwukrotnie kontratakuje
<---->
Gryf Królewski
Atak: 9
Obrona: 9
Obrażenia: 3-6
Wtyrzymałość: 25
Szybkość: 9
Przyrost: 7
Koszt: 240
Opis:
W tej wersji prezentuję się pięknie i jego największy plus to kontratak za każdym razem. O ile się nie mylę, gryf to symbol heroesa i zżyłem się z nim grając już przez ładne kilka lat w tą grę.
Zdolności:
zawsze kontratakuje
=====Poziom 4=====
Zbrojny
Atak: 10
Obrona: 12
Obrażenia: 6-9
Wtyrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 4
Koszt: 300
Opis:
Elita Zamku to właśnie oni. Potrafią ładnie namieszać w szeregach wroga i często są wystawiani jako tzw. "mięso armatnie" - jednostki na ostrzał. Ale nie dlatego, że są niepotrzebni tylko 12pkt. obrony robi swoje i to jest właśnie to.
<---->
Krzyżowiec
Atak: 12
Obrona: 12
Obrażenia: 7-10
Wtyrzymałość: 35
Szybkość: 6
Przyrost: 4
Koszt: 400
Opis:
WW tej wersji mając 50 krzyżowców w praktyce mamy 100 dzięki ich umiejętnością - atakują dwukrotnie. Lekko mogą konkurować o 1 miejsce w ul. stworach na tym poziomie.
Zdolności:
atakuje dwukrotnie
=====Poziom 5=====
Mnich
Atak: 12
Obrona: 7
Obrażenia: 1-3
Wtyrzymałość: 10
Szybkość: 4
Przyrost: 14
Koszt: 60
Opis:
W tej wersji prezentuję się pięknie i jego największy plus to kontratak za każdym razem. O ile się nie mylę, gryf to symbol heroesa i zżyłem się z nim grając już przez ładne kilka lat w tą grę.
Zdolności:
zawsze kontratakuje
<---->
Halabardier
Atak: 6
Obrona: 5
Obrażenia: 2-3
Wtyrzymałość: 10
Szybkość: 5
Przyrost: 14
Koszt: 75
Opis:
W tej wersji prezentuję się pięknie i jego największy plus to kontratak za każdym razem. O ile się nie mylę, gryf to symbol heroesa i zżyłem się z nim grając już przez ładne kilka lat w tą grę.
Zdolności:
zawsze kontratakuje
Offline